Moeder spaarvarken is bevallen

Natuurlijk zijn we al lang en breed weer terug uit Nederland naar de warmte van de Dominicaanse Republiek. Treurig is dat wij leden sinds okt 2010 geen berichten meer hebben geplaatst. Is of was er helemaal niets te melden? of zijn onze vingers door de winterse kou bevroren. Om mijn hand in eigen boezem te steken, we hebben de bonentijd gehad van november tot aan februari, mijn broer en zus zijn 2 weken op bezoek geweest en we zijn met hen het eiland doorgetrokken. En natuurlijk de zwangerschap en de bevalling van moeder spaarvarken,zodat we eindelijk de spaarvarkentjes voor Janet en Angeli kunnen plaatsen.

  1. Marian

    Ja het is droevig. Ik vind maak dus ook geen tijd voor het schrijven van een blogje en als je me nou vraagt waarom niet…. Gefeliciteerd met de nieuwe gezinsleden. Ze zijn bij Janet en Angeli in goede handen 🙂

  2. Janet

    Wat een schatjes, hoe is het met de kleintjes, alles goed.
    Ik hoor wel hoe het verder gaat. Eerst mogen ze tcoh zeker even groter groeien bij moeders.

Geef een reactie

