Stiekempjes…

worden we steeds een beetje groter!  Al 18 leden.  Welkom anonymous (owww ben zo nieuwsgierig wie je bent!) en Angelo!  Ik hoop dat we ooit richting de dertig gaan. Als dan iedereen 1 keer per maand een blogje schrijft hebben we elke dag een post op ons blog :D.

Hum.

Ik zag dat we 99 leningen uit hebben staan als team…. tja kon ik de verleiding niet weerstaan…. en de gelukkige nr 100 werd een anonieme bakker uit Libanon!  Tot mijn grote verrassing zag ik later dat nog een teamlid aan deze man geleend heeft. Noh, ging er toch even een golfje van trots door m’n hartstreek. Jawel! Dutch Bloggers op de kaart!

Anyway,genoeg gesnoefd… de bakker die volgens de omschrijving heerlijke Libanese broodjes bakt,  gaat er een koelkast van kopen en zijn bak-activiteiten uitbreiden.

succes met je plannen Anonymous Baker from Lebanon en dat je inkomen mag rijzen als een goed doorkneed deegje!

Geef een reactie

