Barbecueweer

Een van de grootste genoegens van de zomer vind ik toch wel dat je heerlijk buiten kunt eten. In het laatste zonnetje met een glaasje, twee babbelende kids naast je die zich tegoed doen aan meloentjes en stokbroodjes en manlief die met enige regelmaat een vers vleesje op een hete plaat mikt. Op zo’n moment borrelt er bij mij zo’n blij vakantiegevoel naar boven.

Terwijl ik de voorbereidingen aan het treffen was voor zo’n buitenmaaltijd berichtte KIVA dat ik weer een kredietje uit kon zetten. En laat Mariam Harutyunyan uit Armenië nu een heleboel mensen zo’n zelfde blij borrelend vakantiegevoel bezorgen. Ze maakt in haar eethuisje heerlijke barbecues klaar, die door dagjesmensen lekker in de Armeense buitenlucht verorberd worden.

Mariam Harutyunyan

Om haar klanten nog blijer te maken heeft ze een lening van $3000,- aangevraagd waarmee ze een klein winkeltje wil opzetten.  Daarin gaat ze vast meloentjes en stokbroodjes verkopen, zodat daar straks een heleboel overgelukkige Armeense moeders op hun picknickkleedje naar hun babbelende kids zitten te luisteren 😉

Eén reactie

  1. 🙂 ik word er ook blij van!

Geef een reactie

