Nog 72 te gaan :)

Terug van een weekje vakantie. En ik zie dat vrouw Ekster zeker niet stilgezeten heeft. Een eigen blog, toe maar. Met logo en ook nog zo’n minilogootje bovenin bij de domeinnaam. Ik moet in de leer.

Het is dat ik een blogleesenschrijfverslaving heb, dus kan hier ook nog wel een stukje tekst van mij komen te staan. Terwijl ik op mijn eigen blogs nog niet eens geschreven heb. Dus kun je nagaan hoe belangrijk ik dit vind. Nog even en ik word ook wordpress fan. Want ik zie dat hier mijn woorden geteld worden.

Maargoed, het is waarschijnlijk wel de bedoeling dat dit ook ergens over gaat. Nou, ik wilde melden dat ik dit jaar voornemens ben om in totaal 100 Kivaatjes te verstrekken. Zit nu op 28. Dus de snelle rekenaar die weet het al….

Begin promotie. Ik moet nog even doorhaken. Want ik haak voor Kiva. Pannenlappen, speldenkussen, en Ceetjes. Lot en Vrouw Ekster hebben al zo’n gaaf Ceetje. Waarbij de C staat voor creatie. Op dit moment heb ik broche Ceetjes, maar uiteraard maak ik daar met liefde een sleutel- of tashanger van. Dus kijk even op http://www.chriscreaclub.com En kijk of je voor vaderdag of wat voor dag dan ook, nog iemand blij kunt maken. Einde promotie.

Nu nog kijken hoe ik dit blogje gepost krijg… We hebben trouwens al 13 leden zag ik. Cool.

Geef een reactie

